MOKINIŲ UGDYMO GALIMYBĖS – GERŲJŲ PATIRČIŲ PAIEŠKA

MOKINIŲ UGDYMO GALIMYBĖS – GERŲJŲ PATIRČIŲ PAIEŠKA

Nuo 2024-2025 m.m. gimnazijos pradiniame ugdyme pradėjo veikti neformalaus ugdymo klubas 3-4 kl. mokiniams, orientuotas į didelį ugdymo potencialą turinčius mokinius. Ieškant gerųjų patirčių, siekiant tobulinti ir stiprinti didelį mokymosi potencialą turinčių mokinių ugdymą, Balandžio 9 dieną gimnazijos direktorius Žilvinas su komanda – direktoriaus pavaduotojomis ugdymui Lijana ir Dovile, spec.pedagoge Ingrida, psichologe Rita, pradinių klasių mokytojomis Ilona ir Jurgita – lankėsi KTU Vaižganto progimnazijoje. Vizito tikslas – susipažinti su gabių mokinių ugdymo patirtimi, kurią kryptingai plėtoja KTU Vaižganto progimnazija.

Vizito metu progimnazijos direktorė Rūta Songailienė ir psichologė Regina Valaitienė pristatė gabių mokinių ugdymo modelius bei praktikas. Direktorės pavaduotoja ugdymui, spec. pedagogė Modesta Motijauskienė ir psichologė Karolina Jatautaitė Straukienė aptarė specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčių mokinių ugdymo iššūkius. Turėjome galimybę
susipažinti su etikos mokytojos Ievos Malūkienės pamokose taikomomis įsižeminimo (nusiraminimo) ir Miško terapijos praktikomis, kurios padeda mokiniams kurti ryšį su savimi, gerina emocinę savijautą ir dėmesio valdymą.

Susitikimo metu abi mokyklų komandos pasidalijo patirtimi apie mokytojų tobulinimo ir motyvavimo sistemas, mokymosi aplinkų pritaikymą bei pagalbos teikimą mokiniams.

Dėkojame KTU Vaižganto progimnazijos  komandai už prasmingą susitikimą. Pritariame, kad tokie susitikimai ne tik įkvepia, bet ir stiprina Kauno mokyklų bendrystę bei įtraukiojo ugdymo kultūrą.

 

Paskutinis atnaujinimas: 2025 9 balandžio