Lankėmės Varšuvos Koperniko mokslo centre

Birželio 8-9 d. mūsų gimnazijos 6i klasės mokiniai  vyko į Varšuvą. Apsilankėme senojoje turgaus aikštėje, pamatėme miesto simbolį ir paminklą – Undinę, Pilies aikštę su Zigmanto II-jo Vazos kolona, Šv. Kryžiaus bažnyčią, kurioje palaidota žymaus lenkų kompozitoriaus Frederiko Šopeno širdis, konservatoriją, kurioje mokėsi M. K. Čiurlionis, Šv. Jono krikštytojo katedrą, kurioje palaidoti paskutinieji Mozūrijos kunigaikščiai, Karalių pilį – buvusios Lenkijos karalystės simbolį. Nuvykome į vieną interaktyviausių ir įdomiausių muziejų visoje Europoje – Koperniko mokslo muziejų. Muziejuje galima praleisti kone visą dieną. Nėra jokių gidų ar popierinių bukletų. Prie kiekvieno eksponato kabo instrukcija. Pažinti jį privalėjome patys, liesdami, klausydamiesi, ragaudami, matydami…Galėjome sužinoti, kokia reakcija, rankų jėga. Tamsioji ekspozicija pristatė šviesos ypatybes ir leido patirti įvairias optines iliuzijas. Civilizacijos ištakų ekspozicijoje galėjome pastatyti tiltą pagal Leonardo da Vinči projektą, tapome archeologais, kasinėjimams naudojančiais robotus, daugiau sužinojome apie energijos šaltinius. Muziejuje svajonės tampa realybe. Nors groti nemokėjome – grojome, galėjome  dalyvauti virtualiame orkestre…Verta buvo atsidurti kambaryje, kuris yra žemės drebėjimo zonoje, tapome skęstančio laivo kapitonais. Daug sužinojome ir daug patyrėme.