Integruotas anglų kalbos ir verslumo projektas

Integruotas anglų kalbos ir verslumo projektas

Gruodžio 15 ir 17dienomis gimnazija kvepėjo picomis. 6a ir 6c klasės per anglų kalbos pamoką tapo picerijomis, kuriose mokiniai džiaugsmingai lapnojo picas. Skambėjo juokas, veidus puošė šypsenos. Tačiau iki picų valgymo buvo nueitas ilgas ir nelengvas kelias. Visą gruodžio mėnesį žingsniukas po žingsniuko, dirbdami komandoje mokiniai turėjo išsiaiškinti: iš kur geriausia užsisakyti picas ir kodėl, ar geriau apsimoka užsisakyti vieną šeimyninę picą ar keletą mažesnių ir kodėl, kiek kainuoja išsikepti picą namuose ir nuo kelintos picos jau apsimoka kepti picas namuose, kokia picos savikaina, kokių ir kiek produktų reikia picai išsikepti ir t.t… Ir visa tai reikėjo padaryti anglų kalba. O ką daryti, jeigu net mokytoja pati nesugeba paaiškinti, nežino, kaip atlikti kai kurias užduotis ? Kur rasti pagalbą, į ką kreiptis? Gerai , kai yra kitų mokytojų, kurie gali padėti, ir padeda ir dar angliškai. O kaip išspręsti problemas, kurios iškyla dirbant komandoje, kai ne visi mokiniai laiku ir atsakingai atlieka savo darbą ir picų valgymas pakimba ant plauko?Integruotas anglų kalbos ir verslumo projektas, mokytojai Birutė ir Naglis.
P.S. refleksija pranoko lūkesčius: „išmokome kalbėtis vienas su kitu“, „supratome, kad reikia kalbėti ir kalbėtis“, „pirmą kartą paskambinau į piceriją ir užsakiau picas“, „mokiausi dirbti komandoje“, „ reikia laiku atlikti darbą, nes nuo tavęs priklauso ir kiti“, „mums reikia daugiau tokių užduočių“….. ir tik vienas mokinys lyg tarp kitko pasakė „išmokau naujų anglų žodžių“.

Paskutinis atnaujinimas: 2021 22 gruodžio