Atvira pamoka – efektyvi mokymosi priemonė

Atvira pamoka – efektyvi mokymosi priemonė

Kauno Veršvų gimnazijos 6i klasės mokiniai gruodžio 7d. dalyvavo atviroje dailės ir lietuvių kalbos pamokoje „Rankų darbo kalėdinis atvirukas“. Pamoką vedė vyresnioji dailės mokytoja Nelė Jurgelionienė ir lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Rita Petrauskienė. Šios pamokos tikslas – atskleisti lietuvių kalbos ir dailės integravimo galimybes ugdant mokinių bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas. Abu šiuos mokomuosius dalykus sieja bendras bruožas – kūrybiškumas. Buvo siekiama, kad pamoka būtų įdomi ir naudinga mokiniams. Vienas iš būdų, kaip tai padaryti – skirtingų dalykų integracija akcentuojant praktiškąją – taikomąją pusę. Integruotos pamokos mokiniams duoda daug naudos: leidžia sisteminti informaciją, sieti ją su praktine veikla, didina mokinių motyvaciją, skatina mokinių ir pačių mokytojų bendradarbiavimą. Šią pamoką stebėjo kolegės. Aptardamos stebėtą pamoką, jos džiaugėsi, kad atviros pamokos – puiki galimybė dalintis patirtimi, mokytis bendradarbiaujant, analizuoti, tartis ir konsultuotis.

Paskutinis atnaujinimas: 2017 gruodžio 13