Anglų kalbos pamoka, kvepianti… vanile ir kokosais
Ko reikia, kad mokytis būtų įdomu ir smagu? Klausimas, skatinantis ieškoti įvairių mokymo(si) galimybių, potyrių ir veiklų pamokose. Viena iš galimybių – ugdymo proceso organizavimas per gyvenimišką patirtį. Veikla, kurioje integruojamas įvairių mokomųjų dalykų turinys, skatina mokinių motyvaciją mokytis, padeda atsikratyti įtampos, žadina kūrybiškumą, suteikia pasitikėjimo savo jėgomis, ugdo kritinį mąstymą ir vaizduotę. Mokiniai išmoksta pastebėti, kaip ir kur praktiškai panaudojamos žinios, įgytos pamokų metu. Vasario 24-28 d. 5-7 klasių mokiniams vyko netradicinės anglų kalbos pamokos „Pancake Lab“ (liet. „Blynų laboratorija“), kurių metu mokiniai ne tik tobulino anglų kalbos įgūdžius, bet ir ugdė kūrybiškumo, ekonomikos, finansinio raštingumo ir komandinio darbo įgūdžius. Gilindamiesi anglų kalba į gaminimo subtilybes, mokiniai kūrė savo blynų receptus, sudarinėjo savo vardo ženklo blyninių valgiaraščius, aiškinosi kokybiškų produktų savybes, atliko skaičiavimus, susijusius su pinigais, nuolaida, pabrangimu, lygino produktų kainas skirtingose parduotuvėse, ir naudodamiesi socialiniais tinklais, atliko apklausas apie šių metų blynų tendencijas. Perpratus šį procesą, pereita prie smagiausios dalies: mokiniai patys ruošė blynų tešlą ir juos kepė. Kūrybiškumas ir geros emocijos liejosi per kraštus. O juk geros emocijos padeda sveikai gyventi, gerai jaustis. Galiausiai įgytas žinias ir naujas patirtis mokiniai reflektavo rengdami „Pancake Lab“ pamokų ciklo veiklų pristatymus.